2014. február 13., csütörtök

Az első bejegyzés: S-he 340 & NYC Top of the Gold


Tovább...

Sziasztok, Mystyck vagyok!

Igen, én is indítok egy blogot a körömlakkokról...még egyet, a sok közé, mert körömlakkból sosem lehet elég! :D
Ez az első bejegyzésem, nagyon kezdő vagyok, de remélem tetszeni fog Nektek!
Az első alany a S-he 340-es mikrocsillámos lakkja. Az akciós kosárkából szereztem be legutóbb a dm-ben, kevés ilyen márkájú lakkom van, vegyesek is az érzéseim.



Alapjáraton ez egy zöldes szürke lakk, benne milliónyi zöldes arany mikrocsillámmal. Az üvegben szépen látszanak is a csillámok, de sajnos a körmeimen nem ezt kapom vissza, inkább csak egy kis fényt adnak a színnek. Két rétegben van a körmeimen.



 Épp ezért dobtam fel a NYC új fedőlakkjával, a Top of the Gold-al. Olyan ez a lakk, mintha ledaráltunk volna egy maroknyi glitterelt. Az üvegben nagyon narancsos, felkenve szerencsére nem zavar. Egy rétegben is sok glitter kerül a körömre, gyorsan megszáradt, és még tartós is!


Hogy tetszett az első bejegyzés? Használtátok már valamelyik lakkot?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett az első bejegyzésed és a manikűröd is :) Szépek a körmeid :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik,már most látszik,hogy igényesen szépen lakkozol,illetve tökéletesek a képek :)
    további sok sikert:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képekkel még nem vagyok teljesen elégedett, de legalább van hova fejlődni! Köszi :)

      Törlés