2014. március 26., szerda

Miss Sporty Crush On You 061 (sand)



Tovább...


Nektek is ugyan olyan ismerős ez a promo kép mint nekem? Az árnyalatok egy az egyben ugyan azok, mint a limitált Manhattan sand lakkok esetében. Még év elején láttam róla képeket, hogy a Miss Sporty-nak is vannak homok lakkjai, de már teljesen elfelejtettem őket.

Tudom, egy eléggé őszies árnyalatról van szó, így tavasz elején, de engem teljesen megfogott ez a színjáték az üvegben. Ősszel biztos kifogom használni, egyáltalán nem bánom, hogy beszereztem mindkettőt. Az üvegben ugyanazt látjuk, csak szőrszálhasogatás lenne, ha elkezdenék különbségeket keresni. A Manhattan 8 ml, a Miss Sporty csak 7, de pár száz forinttal olcsóbb is. A teljes bejegyzést a Manhattan-ről ITT nézhetitek meg újra.


Kettő rétegben van a körmeimen, úgy néz ki, mintha fedne, de sajnos lámpa felé fordítva teljesen átlátszik a körömvégem. Gyorsan és vékonyra száradt, napokig bírta kopás nélkül. A felülete látványos és kellemesen érdes lett.



Múlt héten a Müller-ben szereztem be, nem külön display-en volt, hanem rendesen a többi lakk közt. Lehet ez azt jelenti, hogy nem limitált. Arról még nincs tudomásom, hogy a többi drogériában kapható-e.


Hogy tetszett a mai alany? Ha beszerzitek majd valamelyiket, akkor melyikre szavaztok? Lehet, hogy marad belőlük a Glamour-napokra is :)

Mystyck

4 megjegyzés:

  1. nagyon durván szép ez a lakk :O sokkal jobban tetszik mint a manhattan

    VálaszTörlés
  2. Így képek alapján nem nagyon látok különbséget, nekem személy szerint nagyon tetszik ez az árnyalat és nem igazán érdekel, hogy őszies, bár az tény, hogy nem az a tipikus tavaszi, nyári lakk... a Manhattan lakk van meg és nagyon szeretem!
    Viszont ha egy megjegyzést megengedsz: a második bekezdésben az ugyanazt külön írtad, így pedig egészen mást jelent a mondat első fele, és így azt várnám, hogy egy "hogy ...., de valójában ...." lesz a folytatás... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is hordható évszaktól függetlenül :) Köszi, hogy szóltál, már javítom is! Pedig kétszer is elolvastam, mégis elkerülte a figyelmem...

      Törlés