2014. március 11., kedd

Teszt: Essence nail candies 04 sweets for the sweet


Tovább...



Sokat gondolkodtam rajta, hogy megosszam-e ezt a terméket, vagy sem, de mivel nagyon elégedett vagyok vele, és újdonság is, ezért csak megmutatom.
Régen nagyon szerettem az essence cuccokat, de tavaly megrendült a kapcsolatunk elég rendesen...gondolom sokan vagytok még így vele. Az új szortimentbe érdekező termékek viszont olyan kecsegtetőnek tűntek mind, annyira szurkoltam szegény essence-nek, hogy sikerüljön végre megint valami jót alkotni...
Az új 6 in 1 beautifying nail polish vonal 7 árnyalatban érkezett, zöld, lila, pink, nude, narancs, barack és vanília. A 04-es sweets for the sweet barackos árnyalat tűnt elsőre a legjobbnak a bőrszínemhez.


Akkor lássuk is, mi az a 6 dolog amit ígér: erősít, véd, kitölti a barázdákat, gyorsan szárad, gyümölcs illatú és nagyon fényes felületet ad. Már csak az a kérdés, hogy ezekből melyik jön be?


A körmeimen kettő rétegben van, fedőlakk nélkül, ennél jobb fedést nem lehet vele elérni szerintem. Az első réteg olyan jól illet a körmöm természetes színéhez, hogy nem is látszott, hogy ott van. A formula tartalmaz még egy kevés nagyon finom csillámport, ami alig látszik, mégis ad egy kis plusz fényt. Amint letekertem a kupakot éreztem, hogy illatosított, de egyértelműbb lett mikor megszáradt. Egyáltalán nincs erős illata, sőt, nagyon kellemes, de csak ha szagolgatom a körmeim :). Tényleg hamar megszáradt és még fényesre is. Viszont legjobban a barázdakitöltést teljesíti. Teljesen egyenletes és sima lett a körmöm felszíne, bár nincsenek durva barázdáim. Ez a két réteg önmagában, alap és fedőlakk nélkül közepesen vastag, akiknek puha vagy gyenge a körmük, azoknak kevés lesz.

Ez nálam bőven kimeríti a "meztelenség" fogalmát, szóval tuti nem fogom így hordani, bár nem is ezért vettem. Alaplakknak szánom, a kivont BTGN színes alapok helyett, mert ha nem is erősít, de megvéd a behatásoktól és tartósítja a színt, akkor már elégedett vagyok vele. Egy napig bírtam így, aztán készítettem rá manikűrt egy másik új essence lakkal, annak a tesztjével, és hogy hogyan teljesít ez alapként, a holnapi bejegyzésben olvashattok. :)

Megvettétek már valamelyik nail candies színt?

Mystyck

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk :)
    Sajnos még nem vettem meg egyetlen darabot sem

    VálaszTörlés
  2. Jó kis lakknak tűnik, érdekel majd hogy alaplakként hogy szuperál :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, ahhoz képest, hogy milyen gyerekesen fest :) Ha továbbra is elégedett leszek, akkor a jövő hónapban beújítok még egy-két színt.

    VálaszTörlés