2014. április 2., szerda

Golden Rose Holiday 89 (sand)



Tovább...

Ismét egy homok lakkal készültem, a Golden Rose Holiday kollekció egyik új színével, a 89-el. A kiszerelése változatlan maradt, ahogy ez az ezüst kupak is...az még hagyján, hogy gyűjti az ujjlenyomatokat és karcolódik, de nagyon megnehezíti az életemet a fotózáskor...




Voltak már ilyen csillám nélküli, sima sand lakkok a Holiday kollekcióban, de ezek mások lettek. Az állaguk sűrűbb, az alap pedig sokkal pigmentáltabb. Nincs bennük túl sok részecske, azok is aprók, érdemes használat előtt fejre állítani az üveget. Két rétegben fednek, a száradásuk pedig gyors, mint azt már megszokhattuk. A finis pedig matt lesz, sőt, a mattabbnál is mattabb, szerintem nincs másik, ennyire fénytelen lakkom, mint ezek. Több színt is beszereztem, szerintem nagyon jók lettek. Vannak köztük sötétebbek és tavaszias világosak is. A 89-es egy meleg közép szürke, némelyik fényviszonyban pedig látszik, az enyhe zöldes tónusa is, engem egyből a cementre emlékeztetett, nem rossz értelemben :)


Összességében az egyik kedvenc márkám a Golden Rose mostanában, egyre szebb és jobb kollekciókat hoznak és ez alól a Holiday vonal sem kivételek. Tegnap óta kaphatóak a Nailland-nél a Zoya lakkok, ha esetleg szeretnétek közülük párat, ne habozzatok a rendeléshez csapni pár GR szépséget :) Nekem még egy Zoya-m sincs, és pont most akarom visszafogni magam a vásárlásban... :( 



Hogy tetszett ez a lakk? Van már Holiday lakkotok? Esetleg megírtátok már a Zoya wishlist-et? :)


Mystyck

2 megjegyzés:

  1. hu de érdekes ez a lakk.ettől független nekem tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg furcsa a csillámos homok lakkokhoz képest :)

      Törlés