2014. június 13., péntek

Flormar Satin Matte GS14 Oyster



Tovább...



Végre Én is eljutottam a Flormar Satin Matte lakkokig, az első választásom az Oyster lett. Adott egy bézses szürkés alap, ez van teletömve arany és ezüst finom kis glitterekkel.

Utálom a Flormar kupakokat, ezt a fényes, csúszós izét meg végképp nehéz volt leimádkozni róla. Nem meglepő módon a lakk állaga kicsit sűrűbb, mint mondjuk egy sima krém esetében. Két réteg kell a tökéletes fedéshez. A finise félmatt lesz, de annak ellenére, hogy fénytelen, a glitterek mégis szépen átcsillognak rajta, főleg napfényben. Nem használtam fedőlakkot, a tapintása sima, selymes, de nem annyira, mint egy teljesen matt lakk lenni szokott.





A hüvelykujjamba véletlenül belenyúltam :( Tetszik a szín, fémes hatása van számomra. A kollekció nagyon sok szép és egyedi színt rejt, de nem hiszem, hogy sokat fogok venni, a szívem inkább a csillámmentes lakkoké :) De ki tudja, biztos járok még Flormar pult környékén.




Van már Satin Matte lakkotok?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. csodálatos. eddig miért nem láttam? felírtam a listámra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes darab, ez előtt nem igazán tudtam egy lakkba beleképzelni az ezüst és az arany csillámokat. :)

      Törlés
  2. Én a licsiért és a tile-ért rajongok ebből a kollekcióból. Remek lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes színeik vannak, Tile is tetszene, meg Orchid vagy az Indigo.

      Törlés