2014. június 23., hétfő

Golden Rose Galaxy 10



Tovább...


A GR promo képei nem szokták felkelteni az érdeklődésemet, de most nyárra már a második körrel jelentkeztek a Galaxy Nail Color vonalba, így ideje volt, hogy jobban szemügyre vegyem őket. Az első adagban négy különböző, speciális textúrába sorolták a lakkokat. Ma az egyik "colored matte textured base with dazzling and sparkle glitters" árnyalatról lesz szó, egész pontosan a 10-es számúról. Ezek közt négy szín is ismerős lehet...bizony, négy OPI hasonmás is van közöttük! 10.3 milis kiszerelésben juthatunk hozzá, szép, metálpiros kupakkal.



A 10-es egy piros, híg, gyengén pigmentált, zselés alapú darab. Ez van teletömve ezekkel a kicsit pinkes piros glitterekkel. Van itt többféle méretű hatszög és csillagok. Csillagok! :D Na kinek ugrott be a The Impossible? Nem tökéletes dupe szerintem, az OPI ennél narancsosabbnak hat. Két rétegben használtam, de fény felé fordítva sajnos átüt a körömvégem. Sok glitter jut a körmökre, nem kell halászni, csillagból is kb minden másodikra jut, és Nekem ennyi elég is belőlük. Az alap finise félmatt, a glitterekkel egész szép fényes lesz az összkép. A csillámok eléggé beleolvadnak a háttérbe, ezt egy picit sajnálom, hogy nem feltűnőbbek. Nagyon hamar és beton keményre száradt. Látványra nagyon rücskös, de tapintásra kellemes, nem karmol, a glitterek sem állnak ki belőle.






A hüvelykujjamra két csillag is jutott, lőttem róla egy külön képet:



A viszonyom az OPI lakkokhoz sokáig elég vegyes volt, ehhez jön hozzá, hogy a közelemben nincsenek. Ennek hála kb mindről lemaradok, mint a borravaló... Ezeket a lakkokat nem azért vettem meg, mert hasonlítanak (sőt, csak utólag jöttem rá erre), de azért jó tudni, hogy ma már nehezebben beszerezhető szépségekhez juthatunk ilyen jó áron.




Hogy tetszik a mai lakk? Megvan valamelyik Galaxy?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. Nekem éppen ma érkezett ez a gyönyörűség a Nailland-es dobozkában :)

    VálaszTörlés
  2. Ezeknek a csillagoknak nem lehet ellenállni. Remélem sok másik volt még mellette :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lakk :) Nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés