2014. július 30., szerda

Essence Effect Metal Sugar Skyfall & negative space



Tovább...

Mára az Essence Effect lakkok közül hoztam a Metal Sugar féle Skyfall-t. Ez egy átlátszó alapú, mikroglitter bomba! Az alapja egy gyönyörű, kopott tengerkék és/vagy tengerzöld, ennek ad metálos csillogást egy maroknyi arany és ezüst.


Használható fedőlakk-ként, vagy önmagában két-három rétegben (de nem ad 100%-os fedést). Én most háromban használtam, a rétegek vékonyra és gyorsan száradnak, úgyhogy nem volt vele gond. Látványra és tapintásra érezhetően textúrált, de egyáltalán nem durva. Egy kis negatíve space technikával dobtam fel az összehatást.







Most nagyon magával ragadott ez a szín! Tudom, gyakran mondtam mostanában, hogy vízpartra termett szín, de ez tényleg igazi nyaralós darab!




Hogy tetszett a mai lakk? Megvan már?



Mystyck

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése