2014. augusztus 18., hétfő

Rimmel Sweetie Crush Violete Swizzle (sand)



Tovább...

Mára egy újabb Rimmel Sweetie Crush lakkot hoztam, a Violete Swizzle-t. A kékről már volt bejegyzés ITT.


A Violete Swizzle egy nagyon kis finom, halvány lila, selyemfényű homoklakk. Három rétegben használtam, a felülete enyhén érdes csak. Talán a Moyra Sugar Sand lakkokra hasonlít legjobban.



A színe annyira kis finom, nőies cukorka szín, alig üt el a bőrömtől. Akár nude helyett is el tudom képzelni a hétköznapokra. Két ujjamra készítettem egy kis keresztes díszítést a Moyra Bubble Gum Jelly Bean lakkjával.



A kéken és a lilán kívül még zöld, sárga és rózsaszín színekben kaphatóak a Sweetie Crush lakkok.

A mutató ujjamért elnézést, de megvágtam és még a körmöm is beszakadt...a múlt héten nagyon szerencsétlen voltam köröm szempontból, utána még a jobb mutatóujjam is oda lett...Ilyen az Én formám :(



Hogy tetszett a mai lakk? Megvan valamelyik? Esetleg tervezed valamelyik beszerzését?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. nekem mind megvan. ez is nagyon tetszik.
    én hétvégén váltottam rövid formára ...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Nálad láttam milyen szépek! Na igen Nekem már ez is a rövid kategória, de ezek után még lejjebb reszeltem őket. Na nem baj, körömnövesztési project: ON! :D

      Törlés
  2. ez annyira nem tetszik, én most a zöldön gondolkodom nagyon. nem is értem magam, mostanában hajtok a zöld lakkokra, pedig annyira nem is szeretem őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na Én is pont így voltam vele! Az állvány előtt még gondolkoztam a zöldön és a sárgán is, végül csak ezt mertem elhozni :)

      Törlés