2014. szeptember 22., hétfő

Astor Queen Forest, Royal Garden & Claire's Pic N Mix



Tovább...

Amikor az akciós időkben bementem a Claire's-hez és körülnéztem az újdonságok közt, leginkább glitter toppereket láttam. A homoklakkok annyira kiszorítottak mindent, hogy szinte nem is vettem csillámos lakkot az elmúlt évben, sőt, nem is nagyon kentem fel. Ezzel a Pic N Mix-xel viszont mindenképp kivételt akartam tenni, mert nagyon egyedinek tűnt!


Ezek a kis, matt hatszögek megvettek maguknak kilóra. Van itt fekete, fehér, piros, sárga, türkiz és kék. Csak itthon vettem észre, hogy egy nagyon kevés bronzos mikroglitter is csillog benne, de ez körmön se nagyon látszik.

Alapnak két Astor Fashion Studio lakkot választottam, őszies színekben. A Queen Forest egy közép olívazöld, enyhe sárgás altónussal, a Royal Garden pedig sötét, erősen kékes zöld. Nagyon folyósak, ezért sajnos három réteges mindkettő.






Örülök, hogy végre valami mást is láthatunk a megszokott kis csillámokhoz képest. Ahhoz képest, hogy mennyire tarka, egész évre kihasználhatónak érzem, sok szín felett el tudom képzelni. Mindenképp egy jó vételnek tartom, ráadásul a leszedése is könnyű volt!




Szereted a matt glittereket? Vettel mostanában csillámos fedőlakkot?



Mystyck

5 megjegyzés:

  1. huha a callires csodálatos
    mostanában nem vettem fedőlakkot,pedig van ami nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Clarie's :D írni sem tudok.....

      Törlés
    2. :D Nekem is tetszik több is, most pl pár Color Club, de annyira nem rohanok értük, mint régen.

      Törlés
  2. Tisztára egy cirkusz jut eszembe róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a cirkusz konfetti ugrott be először, de ugye az essence-nek van ilyenje, ezért inkább nem írtam bele :)

      Törlés