2014. szeptember 8., hétfő

Golden Rose Galaxy Nails 15



Tovább...

Az OPI Stay the Night-hoz mindig is különösen kötődtem, talán az első olyan homoklakk volt anno, amire úgy igazán fájt a fogam. Persze erre csak azután jöttem rá, hogy itthon már elfogyott. Erre jött Golden Rose és megalkotta a Galaxy Nails 15-öst.

Elsőre minden ugyan olyannak látszik. Sötétlila, majdnem fekete homoklakk alap, benne a sok kis pinkes piros glitterecske. Két rétegben tökéletes.





Nem csak látványra, tapintásra is nagyon feltűnő, hepe-hupás és karmolós. Simán el tudom képzelni, hogy egyeseknek ez már sok(k). Nekem nagyon bejön, az olvadt lávából előcsillanó drágakövekre emlékeztet :)




Az egyetlen kifogásolható pontja az a tartóssága. Mármint az első napot nagyon szépen kibírta, a másodikon viszont hajat mostam, és szinte mindegyik körmömön lepattogzott. Ezért csak akkor ajánlom felkenni, ha tuti, hogy másnap újat tudtok lakkozni. Igazából erősen elgondolkoztam azon, hogy jobban megérné az eredeti OPI-t megvenni, pl ebay-ről.




Megvan Nektek a GR vagy az OPI? Esetleg másik Galaxy Nails?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik ez a galaxis, de sokaknál azt olvastam anno mint nálad, hogy nem egy tartós darab, és ugye szinte levakarhatatlanok belátható időn belül a körmökről.
    Szóval nem vettem meg.
    Nagyon jól áll viszont Neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Több Galaxy lakkom is van, erre ezt vártam a legjobban és csak ezzel volt gond...

      Törlés
  2. Nagyon dark ez a lakk! Lehet beszerzem én is valamikor. Nekem a 23-as számú van meg és vicces, hogy nekem is hajmosás után kezdett el lepattogzani. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Nekem nincs meg, de jól néz ki :-) úgy néz ki akkor ezek nagyon nem bírják a melegvizes áztatást.

      Törlés
  3. nagyon szép .viszont lehet az opi jobb lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha több akarjuk hordani, vagy nem lakkozunk naponta, akkor tuti jobb az eredeti. Most néztem, ebay-en még egész sok eladónál van, ráadásul még jó árban is.

      Törlés