2014. október 20., hétfő

Misslyn Satin Metal Edgy



Tovább...

Szeretem a Misslyn-t, mikor nagy ritkán ellátogatok a Müllerbe (igyekszem minél gyakrabban :)), mindig megnézem mi újság van náluk. Ez egy fiatalos márka, követi a divatot, mindig kihoz valami újat, ami éppen "on trend", ha ez ráadásul még valami olyasmi is, ami tetszik, akkor tuti biztos, hogy jön velem haza. 2014 finise a szatén, náluk ez a Satin Metal vonal. Valamikor tavasszal hoztak először két színt, egy aranyosat és egy bronzosabbat, ami nagyon nem tetszett.


Most négy új árnyalattal bővült a vonal, ezek közül a legsötétebb Edgy-t hoztam mára.

Látjátok ezeket a színeket? Hát nem varázslatosak? Hát de! :D Sötétszürke alap sok-sok színes mikroglitterrel. Leginkább kék, türkiz, lila, arany és ezüst. Kettő réteg kellett a teljes fedéshez, hamar száradt. A felülete teljesen matt és sima lesz, de nem olyan selymes, mint a korábbi Silk Touch volt.


 A legkisebb fénytől is, csak úgy szikráznak ezek a pici csillámocskák!



 A képek válogatását pedig most sem vittem túlzásba.


 Készítettem rá egy egyszerűbb vonalkás-kövecskés mintát.


 Amikor voltam, a lila színe pont nem volt, de így képről ígéretesnek tűnik.

November elején lesznek a Joy-napok, Misslyn kuponnal, ha esetleg megjött a kedvetek hozzá, vagy még nem próbáltatok semmit a márkától, itt a lehetőség, kicsit olcsóbban hozzájuk jutni.




Hogy tetszik ez a lakk? Kedveled a csillogó mattságot?


Mystyck

8 megjegyzés:

  1. Szépséges! Egy kicsit fényesebb fedőlakkal úgy nézne ki, mint az A England Bridal Veil-je :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg hasonlítanak így képről (nincs meg az A England), csak ez nem holos.

      Törlés
  2. Nagyon szép a színe, nekem való :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom Neked, gyorsan szárad tartós, és sötét lakk létére még izgalmas is. Úgyis jönnek a Joy napok, szerintem Én is visszamegyek a liláért... :)

      Törlés
  3. Egy db sincs otthon ebből a márkából, de ha lesz rá kupon, lehet beruházok egyre, mert azért nem egy olcsó lakk, úgy láttam.

    VálaszTörlés
  4. A normál lakkok 1450, a különlegesebbek 1700 vagy 1800 ha jól rémlik, a smink cuccokat nem tudom fejből. Most -20%-os kupon lesz rá, így tényleg jobban meg fogja érni kipróbálni.

    VálaszTörlés