2014. november 24., hétfő

Barry M Silk Forest & negative space triangle



Tovább...

Három új őszi árnyalattal bővült a Barry M Silk vonala, ezek közül hoztam mára a Forest-et.

A Pearl szerepelt korábban ebből a vonalból. A szín és a finis miatt akkor elfogult voltam, de úgy néz ki javítottak azóta kicsit a formulán. Az színe ennek is valami csodás. Mély sötétlő erdőzöld, világosabb zöld csillámokkal, az üveg szélén pedig ez a lila igazán fenségessé teszi. Az állaga szinte már túl sűrű, ennek hála két rétegben tökéletesen fed. A problémás a száradás szokott lenni a finisnél. Hát, nem a leggyorsabb, kb mint egy lassabb krém.






A lila ragyogásból már semmi sem kerül át a körmökre. Ez a szín szerintem így is gyönyörű, úgyhogy annyira nem zavar a dolog.




Hogy tetszik a mai lakk? Sikerült már megkedvelni a selymes finist?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. Kár hogy nem azt látjuk viszont a körmön, amit az üvegben. Pedig már szemezgettem vele. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha duo hatása fogna csak meg, akkor nem ő az igazi. Viszont ezzel együtt jelent meg az Orchid, ami lila, ha lila selyem lakkot keresel esetleg :)

      Törlés
  2. Felkenve nem a kedvenc árnyalatom, de üvegben nagyon szép! A selyem finishről meg annyit, hogy én a Moyrára is fedőlakkot teszek, minek nekem a finish...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így akkor nem csodálom :) A zöld nálam sem a kedvenc, de időnként bevállalom, hátha nyerő lesz.

      Törlés