2014. november 7., péntek

Nfu Oh 60



Tovább...

Az első és egyenlőre utolsó Nfu Oh lakkomat szeretném most megmutatni Nektek, hogy miért utolsó, arról a bejegyzés végén majd részletesebben is írok kicsit.

Az Nfu Oh egy koreai márka, sok mindenről híres. Zselé lakkok, Aqua Base, holo lakkok. Amiről viszont lehet sokan nem tudnak, hogy ez a márka hozta el nekünk a selyempelyhes lakkok imádatát. Különböző színű alapokba rejtették az eltérő színű pelyhecskéket, és attól függően, hogy milyen színre kenjük fel, mindig más eredményt kapunk. A 60-ast hoztam mára.

Nézzük meg először az üveget, szerintem megérdemli. 17 milis, szóval óriási és szexi! Szemből a kupak egy női fűzős felsőtestet formáz, alul virágos szoknyában folytatódik, hátul masniba kötött a fűző, és az alsószoknyák. Minket nőket kilóra meg lehet venni a cuki dolgokkal, nem tudom más márkáknak miért nem jut eszükbe valami hasonlóan izgalmas darab. Igaz, elsősorban a belbecs miatt vásárolunk lakkokat, de akkor is :)

Fekete zselé alap rejti a barna-sárga-zöld-kék színekben tündöklő kis darabkákat. Két réteg elég volt most a fedéshez, gyorsan, egyenletesre és csillogóra száradt. Körmökön legtöbbször ezt a barnás oldalát mutatja. Egyszerűen csodálatos!









Ezt a lakkocskát a hazai forgalmazótól szereztem be, ha jól emlékszem 1900Ft-os áron. A rossz hír az, hogy felhagytak a forgalmazással, de ha felhívjátok a telefonszámot, egy kedves hölgy elmondja Nektek, hogy mi maradt raktáron.

Közeli, jó árú forgalmazó volt még a Viis.ee, akik most szintén felhagytak a forgalmazással.

Aki maradt általam ismert az angol Nfu Oh UK, és az amerikai Fabulous Street. Az áraik brutálisak, ami egy dolog, de a postaköltség még ezeknél is több.

Most nagyon sajnálom, hogy ennyire későn jut eszembe kipróbálni ezt a márkát, mert egyenlőre nagyon tetszik. Szívesen a magaménak tudnék még pár darabot tőlük.





Hogy tetszik a mai lakk? Van Nfu Oh lakkod?



Mystyck

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a lakk.
    én anno a Viis oldalról rendeltem,elsősorban holókat.
    elég sok francia meg holland oldalon van ez a márka :) érdemes rákeresni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, rákeresek majd, jó lenne egy aqua base meg egy holo :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép! Igazi őszies hangulata van.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg kicsit faleveles, erre elsőre nem is gondoltam.

      Törlés
  3. Isteni ez a lakk, nekem a Kleancolor 236 chunky holo black dupe-gyanúsa. :) Keressetek rá, Ebay-en potom áron meg lehet venni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákerestem, nagyon hasonlóak, csak pelyhek helyett glitterek vannak benne.

      Törlés
  4. Micsoda üveg, sokat vacakolhattak vele a tervezők :) A lakk is tetszik, felkenve, ez tényleg csak két réteg és fekete lakk sincs alatta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs. Azon is jól nézhet ki, csak nem akartam, hogy túl sötét legyen és esetleg elnyomja a pelyheket. :-)

      Törlés
  5. Különleges ez a lakk, igazi őszi darab :) Nekem lehet kicsit túl sok, de rajtad nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés