2014. november 19., szerda

Orly Dazzle & diamond nail art



Tovább...

Ez egy múlt heti mani, de jobb később, mint soha. Többször szerepelt már a blogon az Orly Dazzle, de csak nail art-ok összetevőjeként, pedig ez egy csodás ezüst fólia lakk, megérdemli a saját bejegyzést.

A 2010-es három darabos Foil Fx kollekció részeként jelent meg. Ugye egyik lakkal sem tudunk tökéletes tükör effektet elérni, viszont ami a legközelebb áll hozzá a metál finis mellett, az a fólia. Jobban kedvelem a fóliát a metálnál, mert sokkal jobb tulajdonságai vannak. Két rétegben fed, gyorsan szárad, szuper tartós és még ráadásul ecsetnyommentes is! A legkisebb szürkületi fénytől is kiragyogja az ember lányának a szemét a helyéről!

Már mutattam egy másik fóliát, a Color Club What A Drag-et. Az Orly világosabb, ezüstösebb, és a pelyhek is sokkal kisebbek, szemmel szinte láthatatlanok, ennél fogva még annál is ragyogóbb. Illetve az Orly formuláját egy fokkal jobbnak, könnyebben kezelhetőnek érzem.



A minta apropója annyi, hogy nemrég láttam egy fehér pólót gyémánt mintával. Teljesen egyszerű és nagyszerű volt, azóta arra vágyom, amíg nem sikerül megszereznem, addig beérem ezzel. Mert lányok ne feledjük, Shine like a dimond! :D






Fél nap után szinte bántóan sok volt így tíz körmön :) Az egyetlen negatívuma igazából csak a lemosása, merthogy szabályosan elárasztja a körömágyat és még két nappal később is szembetalálhatjuk magunkat pár titkos ezüst folttal.





Hogy tetszik a mostani mani? Kedveled a fólia lakkokat?



Mystyck

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, bár 10 körmömre nem festeném ki, nem csodálom, hogy besokalltál, de amúgy jól mutat: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köazi :) Accent nail art-ban vagy dry brush technikával szoktam inkább, úgy jobban érvényesül, és senki sem sérül :D

      Törlés
  2. Nagyon szép, bár én biztosan "lenyomtam" volna ezt a csillogást valami mintával. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Ha úgy nyomdáznék mint Ti lányok, akkor biztos kipróbálnék rá egy teljes körmös mintát :-)

      Törlés
  4. Hamar sötétedik, ennek ellenére egy pici fénytől is szikrázik. Mindenképpen hangulat kell hozzá. Lehet az ünnepek alatt bevetem ismét. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, rövid körmön szerintem minta nélkül is nagyon jól áll!

    VálaszTörlés