2014. december 22., hétfő

Essence Good Girl Bad Girl LE Effect Top Coat Once I was an angel



Tovább...

Ma hozom az Essence Good Girl Bad Girl kollekció második darabját, a Once I Was An Angel-t. Számomra első perctől ígéretesnek tűnt ez a kollekció, szóval nagyon meglepődtem, hogy mennyire kevés figyelmet kapott. Aki már régebb óta követ az tudja, hogy mennyire szeretem a tollas fedőlakkokat, így egyértelmű volt, hogy szeretném az egyiket. Tudom mennyire megosztó ez a finis, azért remélem, hogy lesz akinek mégis megtetszik.


A két effect top coat nagyobb, 10 milis üvegben kapott helyet. Tollas fedőlakkokról van szó, a Once I Was An Angel alapja átlátszó, ebben van a rengeteg matt fekete és fényes ezüst szál. Most egy rétegben használtam a Flormar Beauty Toys Princess Castle fölé, de szerintem 2-3 vastagabb réteggel hordható fedést is elérhetünk. Az alap gyorsan és vékonyra szárad, a szálak tapinthatóak, párnak a vége is kiállt. Mindenképp ajánlom rá a fedőlakkot, és alá a lehúzható alapot, mert az ilyen tollaktól megszabadulni nagyon-nagyon nehéz.

 Fényben elvakítanak az ezüst szálak, árnyékban viszont érvényesülni tudnak a feketék is.



 Számomra tiszta "rock chic" érzést kelt. 




Hogy tetszik ez a lakk? Beszereztél már valamit a kollekcióból?



Mystyck 

8 megjegyzés:

  1. Nekem ez inkább szőrös hatást kelt, ez a kollekció valahogy nem jön be.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik vagy nem.
    Vagyis tetszik, csak nem magamon. Viszont egyedi darab :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A string glitterek valamiért mindig ezt váltják ki. :) Nekem mindenképp tetszenek, egyedül a levakarásuk nem...

      Törlés
  3. Olyan mintha bundás lenne, jópofa :)

    VálaszTörlés
  4. Mindenképpen karácsonyi lakknak mondanám. Valahogy engem az angyalhajra és a girlandokra emlékeztet. Személy szerint én azért nem figyeltem erre a kollekcióra mert nem is tudtam, hogy lesz ilyen...mondjuk mikor láttam a rosszmannban kipakolva, hát...nem nyűgözött le. A két parfüm egész jó de azokon kívül nem igazán fogott meg semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Essence parfümök nálam mindig olyan "túl sok" érzést keltenek, nem tudom miért. Még egyet se vettem közülük.

      Törlés