2014. december 17., szerda

Minta Mánia Kihívás - 4. csíkos



Tovább...

A negyedik forduló témája a csíkos illetve a pöttyös. Így pont egy héttel Karácsony előtt egy ünnepi, télies színvilágot álmodtam meg pár egyszerű csíkkal.

Nem kedvelem a S-he márkát, valahogy semmi sem fog meg az állvány előtt állva. Öt vagy hat darabom van, és ma rádöbbentem, hogy ezek egyike az egyetlen nem terepzöld zöld lakkom. Lehet Karácsony előtt be kellene szereznem egy szép zöld krém, és egy zöld-piros glitteres lakkot.

Felhasznált lakkok: Sally Hansen CSM Greige (szürkés-taupe-os bézs), S-he 220 (burgundi) és 314 (sötét erdőzöld).




Hogy tetszett a mai forduló? Szeretitek a zöldet?



Mystyck



4 megjegyzés:

  1. Jók így együtt ezek a lakkok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Már kezdenek a körmeim is kicsit Karácsonyosabbak lenni.

      Törlés
  2. Szeretem a zöldet, de már kezdek leszokni róla :) Ahhoz képest, hogy nem szereted a S-he lakkokat, elég sok van :) Engem az üvegük annyira taszít, hogy hiába a szép színek, sosem állok meg az állvány előtt. Pedig ez a bordó is remek szín.
    Szép lett a mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvegük nemcsak ronda, de még a kupakot se lehet rendesen rácsavarni, mert túlfordul. Az akciós színeket mindig meg szoktam nézni, hátha van valami izgalmasabb is.

      Törlés