2014. december 24., szerda

NATC - 6. forduló - stained glass



Tovább...

Eljött a kihívás utolsó fordulója, amikor is a feladat a stained glass (ólomüveg) volt. Nézegettem már ezeket a mintákat, de még sosem próbáltam ki. Időigényesnek néznek ki és bizony azok is.

Alapnak a sheer finisű fehér OPI Don't Touch My Tutu-t használtam két rétegben (hát milyen cuki neve van már :)). Erre jött a díszítés a Zoya Payton-nal és a Sally Hansen Black Out-tal.

Sokkal jobban tetszik ez a díszítés, mint vártam. Különleges és változatosan elkészíthető, legközelebb szerintem egy világos holo-val párosítom. A jobb kezem festésén pedig van még mit gyakorolnom :)




Hogy tetszik ez a fajta díszítés? Készítettél már stained glass körömfestést?



Mystyck



*Elutaztam az internetmentes vidékre. Köszönök minden hozzászólást, vasárnap amint hazaérek, igyekszem válaszolni mindre! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Nektek!*



10 megjegyzés:

  1. Nagyon profi lett! Igazán szuperül néz ki! :))

    VálaszTörlés
  2. Fú, gyönyörű lett! Egyértelműen a tiéd lett a kedvencem a fordulóban! :)

    VálaszTörlés
  3. Wow. Azért a könnyen elkészíthetővel vitatkoznék :) Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyetlen "gond" vele az idő volt, több mint egy órát szöszöltem vele, de megéri :-)

      Törlés
  4. Jól néz ki, gratula! :)

    VálaszTörlés