2014. december 15., hétfő

NYC Crystal Couture Ruby Queen



Tovább...

A NYC egyik új kollekciójában, a Crystal Couture-ben, hat új glitteres körömlakkot csodálhatunk, ezek közül hoztam mára a piros Ruby Queen-t. A hat árnyalatból itthon még a zöld és a lila érhetőek el jelenleg.

Egy mély, de élénk alma piros zselé adja a lakk alapját, ebben úszik az arany-piros mikroglitterek tömkelege, és egy kis ezüst-lila glitter. Kettő réteg kellett a teljes fedéshez, közepes idő alatt száradt meg. Az alap szép fényes, de a glitterek enyhén tapinthatóak ezért mindenképp ajánlok rá fedőlakkot.




Egy kis fehér mintával törtem meg a tömény csillogást. Csodás ünnepi hangulata van ennek a mélyről jövő piros ragyogásnak. Még félhomályban is nagyon szép a fény, ami belőle árad. Karácsonyon kívül még Valentin-napra is el tudom képzelni.




A képeken valamiért a lila fény annyira nem jön át, talán csak itt a végén. Pedig élőben az adja meg az igazi lelkét ennek a színnek.

Egyenlőre csak a Tesco-ban láttam őket kitéve.




Hogy tetszik a mai lakk? Elkezdtetek már ünnepibb manikűröket készíteni? Van hasonló Karácsonyos lakkotok?



Mystyck

5 megjegyzés:

  1. Nekem ez olyan lekváros hatást kelt :) Jó lett a fehér mintával, feldobja :)
    Igen, már tervben vannak a karácsonyi manik is, meg 3 hétre előre, mit kenek fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is hetekre előre megvannak már az elképzelések, ehhez képest még mindig nem kezdtem el a hóemberek és hópelyhek festését...valahogy így hó nélkül kevesebb kedvem van hozzájuk.

      Törlés
  2. hu nagyon tetszik.
    Valamelyik nap nézegettem,akkor nem vettem meg,mert a plakátra az volt írva,hogy top coat.
    Na a bejegyzésed láttan holnap levadászom :) köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt olvastam. Mikor hazaértem először mintára kedvem fel és olyan jól fedett, hogy feleslegesnek éreztem bármilyen színt is alá. Csak azt sajnálom, hogy pont a szürkét nem hozták be, pedig képek alapján az tűnt elsőre a legizgalmasabbnak.

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a lakk, szép a mani is! :)

    VálaszTörlés