2014. december 29., hétfő

Sally Hansen Cherry Red & Rimmel Glitter Bomb Midnight Mistletoe



Tovább...

Karácsonykor nem voltam itthon, így nem tudtam megmutatni Nektek, hogy mi van a körmeimen, hát most. Végül is nem egy nagy manikűr, mert nem igazán volt lehetőségem többre, de mindenképp szerettem volna ide is kitenni. Azt hiszem egy korábbi bejegyzésben említettem, hogy idén szeretnék egy zöld-piros glitteres fedőlakkot, végül a DM-ben ráakadtam az új Rimmel Glitter Bomb lakkokra, és a Midnight Mistletoe landolt a kosaramban.


Az átlátszó alapban kétféle méretű kisebb zöld, és kétféle nagyobb piros glitter csillog. Ezen felül még belekerült egy adag nagyobb ezüst-holo hatszög is, arra az esetre, ha kevés lenne ennyi csillogás az ünnepekre. Ezek elsőre fel sem tűnnek, három-négy jut egy körömre belőlük, diszkréten emelik csak a fényét a manikűrnek.

Az alap a Sally Hansen Cherry Red, egy szinte már túl élénk pinkes piros.






A Glitter Bomb kollekcióban ötféle tömény glitter topper közül válogathatunk.





Hogy tetszettek a mai lakkok? Nálatok milyen volt a karácsonyi mani?



Mystyck

14 megjegyzés:

  1. Nem nagyon vagyok rákattanva a glitterekre, ami van, azt is ritkán használom, de ez tagadhatatlanul karácsonyi glitteres mani lett :)
    Hát nálam 3 napig Bridget volt Black Sainttel nyomdázva. Akármennyire is szép, azért a 3. napon már untam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez volt péntektől vasárnapig. Amint hazaértem, nem győztem lemosni, pedig tetszik :-)

      Törlés
  2. Wow, ez a manikűr nagyon-nagyon tetszik :) Mondjuk az alapszínt valamiért inkább rózsaszínesnek képzeltem, képeken meg inkább pirosas, de így is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Felkenve sokkal élénk pirosabb, elsőre tényleg meglepő volt.

      Törlés
  3. nagyon tetszik ez a mani.
    a rimmel fedő nagyon szép,annak ellenére,hogy kevés alkalommal használnám,simán megvenném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évente csak párszor kerül elő, de jó ha van ilyen is :-)

      Törlés
  4. nagyon szép lett, király ez a fedőlakk!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges!:) Tényleg jó, hogy többfajta méretűek és színűek a csillámok, mert így sokkal látványosabb. Egyébként én ezt még szilveszterre is eltudom képzelni, mondjuk fehér alappal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez jó ötlet! Nekem valamiért csak a Karácsony ugrott be, mondjuk még zöld alappal.

      Törlés
  6. Nagyon szép a csillámos lakk, különleges. Szép mani. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon dögös Rajtad ez a mani, az egyik kedvencem Tőled :-)

    VálaszTörlés