2015. január 5., hétfő

Misslyn Sparkling Diamond Close-up Magic



Tovább...

Mostanra egy viszonylag új (előző év végi) Misslyn lakkot hoztam a Sparkling Diamond kollekcióból. Eddig a "diamond" kollekciók a homoklakkokat takarták, de ezúttal teljesen más a helyzet. Misslyn úgy ír róluk, hogy a különböző méretű és alakú glitterek  gyémánt részecskék óceánjává változtatják a körmeinket. Ez a sötétkék példány pedig a Close-Up Magic.
Promókép forrása a Google.

Sötétkék adja a lakk alapját, benne türkizkék különböző méretű hatszögekkel, és nagyon-nagyon apró, szabad szemmel alig látható kis ezüst négyszögekkel. Az állaga a sok glittertől kicsit nehéz, de még könnyen kezelhető. Már az első réteg is majdnem teljesen fed, végül kettőben kentem fel. Hamar megszáradt, de az apró glitterek picit kiálltak, tapinthatóak maradtak. Nem használtam fedőlakkot, kellően fényes, szerintem így sokkal izgalmasabb.






Így önmagában is teljesen jó a tartóssága, nem kopott, nem pattant meg.

Maga az alapszín gyönyörű, nagyon tetszik, csak a gyémánt témát nem igazán fedeztem fel benne.




Nektek hogy tetszett? Van már Sparkling Diamond lakkotok?


Mystyck

8 megjegyzés:

  1. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem... Amúgy az ötlet nem rossz, de én is azt hiányolom belőle amit te. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem a kollekció elképzelései miatt veszünk lakkokat :)

      Törlés
  2. Nekem tetszik ez a lakk.Olyan tengeri hatása van.

    VálaszTörlés
  3. Nekem fedőlakkal kevésbé érdesen nagyon tetszene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megérte volna kipróbálna, csak amikor elkezdtem felkenni, megtetszett és eszembe sem jutott. Most néztem meg a kupakon, Misslyn is így, magában képzelte el.

      Törlés