2015. február 14., szombat

1 éves a blog + Valentin napi körmök az idei Grammy vörös szőnyegéről



Tovább...

Pontosan tegnap volt egy éve, hogy megjelent a blog első bejegyzése. Szerintem még nem fogtam fel teljesen, hogy ez mit is jelent. :D A lelkesedésem töretlen, tervem pedig sokkal-sokkal több, mint az elején, és legszívesebbet mindet megvalósítanám egy nap. Szerencsére ezt nem lehet, így van még bőven ötletem a későbbiekre. Szeretném szélesíteni kicsit a blog témáját, illetve több fronton is szeretnék fejlődni még. Elsősorban viszont szeretném megköszönni Nektek, hogy írtok, hogy olvastok, hogy ide kattintotok.  Mind nagyon sokat jelent Nekem! <3

Körmös témával is készültem ám mára, merthogy Valentin nap van! Az eredeti ötlet Meghan Trainor idei Grammy díjátadó vörös szőnyegén viselt klasszikus heart shape french manija. Számára egy barackos nude és egy szexi sötét rubinvörös színnel készítették el ezúttal, de akár egy átlátszó alap és egy élénk piros kombinációjával is szép lehet.

Én ezt most egy Fifty Shades of Grey stílusban alkottam meg (már elérhető a Müllerben az OPI kollekciója is, hasonló árnyalatokkal).



Az alap a  L'oréal Metropolitan. Annyira kár, hogy csak 5 milis, mert imádom. Híg, vékony, két réteges, pillanatok alatt szárad! Ez az óriás kiszélesedő, kerek ecset pedig egy álom! Picit sötétebbre szárad, mint az üvegben, de ennyi még simán belefér. A piros pedig az Orly Red Flare, már többször szerepelt, de még mindig imádom.







Nem kell hozzá semmilyen eszköz, tökéletes "last minute" díszítés. Mindig divatos, mindig hódításra kész!





Hogy tetszik a mai mani? Készítettél mára valami Valentin napos nail art-ot?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány a színpárosítás! :) Én ilyesmivel kísérleteztem Valentin nap témakörben még a múlt hét végén:
    http://zsebboszismink.blogspot.com/2015/02/boszilecke-csajos-valentin-napi-koromok.html
    Isten éltesse a blogot és íróját! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A te szivecskés manid is nagyon szép! :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép, ez az Orly lakk csodás árnyalat! Nekem sajnos más formájú körmeim vannak, azon nem mutat ez a minta.
    Boldog blogszülinapot!!! :)

    VálaszTörlés