2015. február 23., hétfő

Sheer & DIY nail art stickers



Tovább...

Nemrég egy számomra még új technikát próbáltam ki, a körömmatrica készítést. Elsőre egy talán túlzottan is egyszerű variáció mellett döntöttem: egy fóliára felfestettem egy nagyobb "foltban" sima fekete (Sally Hansen Black Out) lakkot, majd különböző vastagságú csíkokra vágtam. Pár ebay-es szegeccsel dobtam még fel az egészet.


Nagyon egyszerű ez a matricázás, csak pár tipp hozzá: ahhoz, hogy könnyen fel tudjuk venni a fóliáról jó sokáig, legalább 4-6 órát hagyjuk száradni, vagy akár egy egész éjszakát. Utána nagyon könnyű bánni vele, nem ragad, nem szakad, nem törik. Miután feltettük a körmökre a kivágott mintákat jól nyomjuk oda, majd hagyjuk 10-15 percet odaszáradni, csak ezután kenjük fel óvatosan a fedőlakkot.

Alapnak a sheer finisű OPI picit kékesebb szürke My Pointe Exactly-t választottam. Korábban használtam a fehér verzióját a stained glass kihíváshoz és nagyon tetszett, és valami hasonlót vártam ettől is. Szépnek szép, tetszik is, csak kicsit csalódott vagyok, mert amíg a fehérből elég volt két réteg, addig ebből a szürkéből már négy kellett ugyan ahhoz az enyhe fedéshez.




Hogy tetszik a mai nail art? Készítettél már korábban körömmatricát?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Én geometrikus manit készítettem így egyszer, jól elszórakoztam vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb tuti olyat csinálok! Háromszögeket, négyszögeket :-)

      Törlés
  2. Ezt a módszert tuti ki fogom próbálni*-* Szép lett a mani!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon könnyű a formázás, próbáld majd ki valami látványosabbal, szép nyomdázott hatást is el lehet vele érni.

      Törlés
  3. Nagyon extra lett! Később biztos sűrűbb lesz az Opi, nekem amiből először 3 réteg kellett, később már csak kettő. És sötétedtek is, na az annyira nem jó. Ez a 4-6 óra száradás meglepett, nem gondoltam volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Legelőször azt hittem elrontottam, hogy nem tudom felvenni, majd több tutorial-ban is olvastam, milyen sokára szárad csak meg. Ez olyan tipikus előre tervezős mani.

      Törlés