2015. március 16., hétfő

Essence The Gel Fame Fatal + hír!



Tovább...

Jövő hónaptól a drogériák polcain a megújult Essence lakkok. Ízelítőül egy púderrózsaszín vagy egy piros árnyalatot kapunk a Cosmopolitan új száma mellé. A 16-os Fame Fatal egy picit pinkes, dögös mélypiros szín.

A külső és az ecset továbbra is változatlan maradt, a lényeg úgyis inkább a belbecs. Amikor kibontottam az első amit észleltem, hogy eszméletlen híg. Folyik össze vissza, de legfőképp a körömágyra, úgyhogy csak óvatosan! A második, hogy nagyon szépen fed. Nem csíkos, nem foltos, rövid körömre egy réteg is biztosan elég lenne, nálam átlátszott a szabadszél, ezért felkerült még egy. Nem kellett sokat várni a rétegek között, hamar száradtak. Szép fényes lett a végeredmény, ennek ellenére mégis jobb rá a fedőlakk, mert könnyen karcolódik. Ezután pontozót ragadtam és összepöttyöztem.

Az üvegben egy nagyon is pinkes piros szín lapul, száradás után viszont inkább tiszta piros lett a körmeimen. Szerintem minden bőrtónussal jól mutathat. Viszont inkább csak a bevállalósabbaknak ajánlanám hétköznapra, mert annak ellenére, hogy közepesen sötét, mégis nagyon élénk.


Másfél napja viselem, egyenlőre hibátlan, Nekem ennyi tartósság elég is. Nagyon ráfért már a vérfrissítés szegény Essence-re, kiváncsi leszek, a többi szín hogy teljesít. A promoképen nem sok izgalmas árnyalatot fedeztem fel, meglátjuk élőben milyenek lesznek.

Általában hanyagolom a pontozót, így a képeket nézegetve tudom is miért...olyan messze áll tőlem ez a stílus, mint Ég a Földtől. Rohanok is lemosni :)


HÍR!
Nem tudom jártok-e Auchan felé mostanában, de a múlt héten vettem először észre, hogy lett teljes Moyra pultjuk! Nagyjából minden megtalálható rajta, az ápoló termékektől, homoklakkok, az Aqua Jeans és a Peaches kollekciók, reszelők, stb. Az árak is a szokásosnak tűntek elsőre. Ha van a közeledben Auchan, Moyra bolt viszont nincs, akkor érdemes megkukkantani (a Savoya parkos Auchanban láttam először). Az elmúlt pár hónapban az Auchan és a Tesco is leragasztja vagy becsomagolja a lakkokat (és a többi sminkcuccot is), szóval már nem kell attól sem tartani, hogy valaki belenyúlkált a termékbe előttünk.


Hogy tetszik a mai lakk? Tervezel új esélyt adni az Essence-nek vagy végleg befejezted már a márkával?



Mystyck

2 megjegyzés:

  1. A rózsaszínt vettem meg, csak a szuper ár és a két újság+lakk miatt. Nekem inkább sűrű, egy rétegben fedő lakknak tűnt, tartósnak is mondható.
    Jó lett a mani, de csupa pötty körmökkel én sem szoktam mászkálni, pedig tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Úgy voltam vele, másokon annyira tetszik, akkor biztos jó lesz. Hát mégse :)

      Törlés