2015. március 4., szerda

Sally Hansen Belle of the Ball



Tovább...

Mára egy kicsit elfeledett őszi-téli színű Sally Hansen lakkot hoztam. A Belle of the Ball a 2013-as Go Baroque kollekcióban jelent meg, és valamikor tavaly ősszel vettem féláron a DM-ben. Ahhoz képest, hogy mennyire tetszett akkor, mostanáig kellett várnia, hogy felkenjem.

Egy shimmery finisű burgundi árnyalat a Belle of the Ball. Kék zselé adja az alapot (amiből nem sok minden látszik) ez van tele a lilás-vöröses csillámmal. Az üveg szélén elég karakteres ez a rezes árnyalat, ami körömre már nem kerül át. Két rétegben kentem fel a manihoz.




Ezen a közeli képen fog látszani az, amit mindenképp meg szerettem volna mutatni. A mutatóujjam kivételével kentem rá fedőlakkot, ami szinte teljesen beleolvasztotta a csillámlást az alapba.

Ha esetleg valakinek ismerős lenne ez a lakk, vagy akár csak az elképzelés mögötte, az valószínűleg nem téved. Az utóbbi egy-két évben több márkánál is jelent meg hasonló. Kigyűjtöttem párat ezek közül, de Nekem egyik sincs meg, kép alapján viszont nincs közöttük tökéletes dupe.

Hasonlók:
Chanel Taboo (lilább, csillámokkal)
ANNY  Love is the Answer (egy hajszállal pirosabb)
Misslyn 219 Wild Passion (dupe gyanú, talán picit pirosabb)
Illamasqua Baptiste (kék)
China Glaze Let's Groove (picit pirosabb)
OPI Every Month is October Fest (piros).

Elég nagy a választék (árkategóriában és színben is), szerintem egyet mindenképp megéri beszerezni annak, aki szereti a sötét színeket, de unja már a sima feketét.





Hogy tetszik a mai lakk? Van már ehhez hasonlód?


Mystyck

8 megjegyzés:

  1. Meglepődtem, hogy az első üvegről készült fotók után, amiben egy szép pirosas lakk látszik, hogy a körmeiden egy lila szín köszönt vissza. Mindenképpen érdekes darab!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üvegben nagyon karakteres a csillám, körmön viszont elnyomja a kék zselé. Nekem pont ezért tetszik, ha olyan lenne körmön is, akkor valószínűleg nem is hordanám.

      Törlés
  2. Én azt hittem az üvegről készült képek alapján, hogy majd a Moyra Audrey-ra fog hajazni, de meglepődtem, mikor ez a lilás szín köszönt vissza a körmeiden! Nagyon érdekes lakk, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az a szerencséje az ilyen lakkoknak, hogy sok a körmös blog, ahol lehet swatch-okat nézegetni. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép! Nekem ugyan tavaszra-nyárra sötét de féláron tényleg nagyon megérte, mert kellemes árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A Sally lakkok itthoni árát mindig is sokalltam, de akciókkor mindig elhozok párat, mert szeretem a minőségét.

      Törlés
  4. Csodás színe van ennek a lakknak :)

    VálaszTörlés