2015. május 27., szerda

Color Club Revvvolution & Beyond



Tovább...

Mára két szürkés-feketés holo lakkot hoztam a Color Club készletemből. Az alapszínük ugyan olyan, mégis nem semmi látni, mennyit változott a holografikus pigment az évek során.

Balról Revvvolution (feket kupakkal) 2009-ből. Igen, akkor még erre a most már csak "közepes holos-nak" számító szépségre csorgattuk a nyálunkat. Azért a szivárvány itt is szépen játszik, habár idebent elég jól titkolja, hogy bizony ő is holo lakk lenne.

Jobbról Beyond (ezüst kupakkal) a 2013-as Halo Hues kollekcióból. Itt már nincs kérdés, csak a retinánkra érdemes vigyázni, mert függőséget okoz, napfényben nem lehet nem bámulni (ugyan úgy, ahogy a többit ebből a kollekcióból.)

Középső ujjamra kentem a Revvvolution-t, többire jött a Beyond. Mindkettő két réteggel, fedőlakkal, ablakpárkányban fotózva.



Nagyon megszerettem őket, úgyhogy mindenképp indokoltnak érzem, hogy megvettem mindkettőt. Szóval aki szereti a sötét lakkokat, és nem akar lemaradni az idei holo-őrületről, annak mindenképp ajánlom beszerezni ezeket a lakkokat is.



A Revvvolution-t a mukormok-eshop-ról rendeltem, a Beyond-ot pedig az Aphrodité 97 Kft-től.





Hogy tetszenek a mai lakkok? Megvan esetleg valamelyik? Van kedvenc fekete holod?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. Revvvolution nekem örök kedvenc :) Olyan szép!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta megvan a másik, nagyon hanyagolva van szegény. Időnként el is felejtem, milyen kis különleges.

      Törlés
  2. Gyönyörűek, nem is lehet választani, melyik szebb :) Nekem csak a CA feketéje van meg, de inkább csak nyomdázni szoktam vele, munkába nem nagyon járok fekete körmökkel. (Bár volt, hogy megkockáztattam.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A CA egy külön szépség, mert az tényleg fekete. Szerencsére jelenleg nem kell lemondanom róluk, túlzottan szeretem a sötét színeket :)

      Törlés