2015. május 11., hétfő

Colour Alike Winter Holo 502



Tovább...

Ha jól emlékszem az elmúlt időben nem volt Colour Alike, úgyhogy ezt most gyorsan bepótoljuk a Winter Holo 502-vel.


Az 502 nem csak egy "sima" sötét és mély lila, annál kicsit trükkösebb. Az alapszín maga kékes lila, viszont a benne lévő holo a fény hatására, akár kint, akár bent, a szivárványon kívül még vöröses lila fénnyel is beborítja. Ezt a színt is egy rétegben használtam.



Amellett, hogy ilyen ki színjátszós, sokkal visszafogottabb, mint elsőre gondoltam. Nagyon szép , hétköznapra is tökéletes színe van.



Lemosáskor a vattakorong sötétkék lett, de szerencsére csak picit színezte el a bőrömet.





Hogy tetszik a mai lakk? Szereted a sötétlila holos lakkokat?



Mystyck

8 megjegyzés:

  1. Ez az egyik kedvenc lakkom...bár csak kétszer volt rajtam...
    Neked is jól áll:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam is csak kétszer volt, pedig szinte minden héten van rajtam valami CA :)

      Törlés
  2. Már a bejegyzés megnyitása előtt tudtam, hogy ez a lakk csodásan fog állni Neked. Az ilyen színek remekül mutatnak Rajtad :-) Amúgy a sötétlila holo lakkok az abszolút kedvenceim közé tartoznak, és ez a szépség is kipróbálásra vár a fiókomban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor ne várjon már sokáig ;) Sötétlila holoból, amit már régebb óta szeretnék, az a Color Club Wild at Heart, eddig mindig akkor fogyott ki, amikor épp rendelni szerettem volna.

      Törlés
  3. Nagyon szeretem, már fél centi hiányzik az üvegből. Tényleg fed egy rétegben, nyomdázni is lehet vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen még az se látszik, hogy ki lett nyitva, annak hála, hogy mindig csak egy rétegnyi fogy belőle.

      Törlés
  4. Csodás színe van ennek a lakknak. Nekem az 503-as bordó lakkjuk van meg és imádom, egy rétegben fed ő is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is megvan :) A színe tényleg csodás, csak lehetne picikét holosabb is.

      Törlés