2015. május 16., szombat

Teszt: Ureás kézkrémek (Balea, Isana)



Tovább...

Mára egy kicsit más témáról hoztam bejegyzést, bár annyira nem áll messze a blog fő irányvonalától, hiszen a szépen lakozott körmök az ápolt kezeken mutatnak igazán jól.

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de magamon úgy vettem észre, hogy vannak az évnek olyan szakaszai pl. télen a száraz fűtött szobákban, nyáron az egész napos strandolás miatt, vagy akár így tavasszal is, amikor a szokásosnál több ápolásra van szüksége a bőrömnek.  Úgy alapból nem a kezem nem különösebben száraz, egyedül a körömágyam igényel extra ápolást az intenzív igénybevétel miatt. Remélve, hogy segíteni fognak, szereztem be ezt a két drogériás kézkrémet 5% urea tartalommal.

Az urea (karbamid) hatékony vízmegkötő, ezért gyakran használják intenzív ápolást nyújtó kozmetikumokban (arckrémekben, testápolókban, lábkrémekben, popsiápolókban stb.).  Segít pótolni a bőr elvesztett nedvességtartalmát, valamint gyulladáscsökkentő és enyhe hámosító hatása is van.

Igazság szerint ég és föld a két krém, csak azért kerültek egy bejegyzésbe, mert mind a kettő ureát tartalmaz.

Kezdjük a sort a Balea-val:
A Krémmánián nagyon jó értékelést kapott, és az összetevőlista: ITT.
Beszerezhető a Dm-ekben és 100 ml-t tartalmaz a tubus.
A kupak nagyon rosszul zár, ehhez hozzájön, hogy a termék nagyon híg, vizes, ezért táskába bedobni életveszély! Amikor használjuk, akkor is érdemes vigyázni vele, nehogy egyszerre túl sok folyjon ki. Az összetevőlistája szép, a harmadik helye áll az urea, az egyetlen negatívum a parfüm. Nagyon erős, tömény, mű illata van, mintha beleborult volna egy üvegnyi. Nem olyan borzalmas szerintem, de nem is épp a kedvencem. Közepes mennyiséget használok belőle, hamar felszívódik, nem ragad, nem is csillog tőle a kezem. Napközben szoktam vele párszor kenegetni a kezem.

A másik az Isana versenyzője:
A Krémmániás link: ITT. A csomagolása új, és az összetevőlistája sem ugyan az, mint ami ott van. Jó értékeléseket kapott ez a darab is.
A Rossmann-ból lehet beszerezni és szintén 100 ml-t tartalmaz a tubus.
Ebben a negyedik helyen áll az urea, és itt is van parfüm. Mű illata van, nem rossz, ráadásul enyhe és hamar elszáll. Itt már teljesen más a helyzet egy nagyon sűrű és zsíros krémről van szó. Csak télen szoktam napközben is használni, éppen csak egy borsónyit nyomok ki belőle. Ilyenkor hamar beszívódik, nem hagy maga után olajos érzetet, nem is csillog, viszont ameddig be nem szívódik, kicsit tapadós. Nem mondanám ragacsosnak, vannak ennél sokkal ragadósabb krémeim is. Éjszakára használom inkább, kicsit vastagabban viszem fel ilyenkor "pakolás" szerűen. Nyáron a 40 fokban tuti nem fogom felkenni napközben, remélem addig kifogy a tubus.



Összességében mind a kettő bevált, szépen rendben tartják a kezeim. Nem szárad ki a bőröm, nem feszül, nem hámlik, a körömágyam sem szárad rojtosra. Ennél többet nem is vártam el tőlük.
Tervezem újravenni őket, ha addig nem jön valami más újdonság, ami jobban felkelti az érdeklődésem. :)





Ti próbáltátok már valamelyiket?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. Még nem figyeltem fel ezekre a termékekre korábban, úgyhogy nekem nagyon hasznos volt ez a bejegyzés. Általában több kézkrémet használok párhuzamosan, mert folyton "kenegetem" a kezeimet ez van nassolás és körömrágás helyett, amióta blogolok :)))) Az irodámban például két kézkrém is van, az egyik egy pumpás Balea, amit csak azért használok, mert amikor sokat kell lapoznom, akkor jól nedvesen tartja az ujjbegyeimet, egyébként nem szeretem mert túl híg, és műillatú, vizes, stb. a fiókomban egy Garnier lapul, de az meg túl sűrű és ilyen szilikonos réteg marad utána a bőrömön, szóval az is ilyen "lapozós" kézkrém lesz majd... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is több van egyszerre. Aktuálisan még egy kamillás Balea, egy Yves Rocher és egy Alverde testvaj. Ezek közül, ami nem szokott maga után semmit sem hagyni az az Yves Rocher, az az egyik kedvencem mostanában, az illata is olyan kis finom :D

      Törlés
  2. Egyiket sem :) Legtöbbször Baleát szoktam venni, olívásat vagy a téli kiadást. Ami nem kézkrém, hanem testápoló, az a Balea tégelyes Soft krémje, na én azt otthon használom kézre. A Cien krémje is tökugyanez szerintem. Körömágyra olajos stiftet használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A téliből Nekem is volt, csak éjszakára használtam, szerettem is, de már elfogyott. Körömágyra még keresem az igazit, nappalra kellene valami könnyebb, kevésbé zsíros még.

      Törlés