2015. augusztus 25., kedd

ILNP Ultra Holos Paper Route



Tovább...

Lakodom és a Snow Maiden után újabb szürkésfehér holopelyhes lakk, mert a függőségem határtalan! A mai alany az ILNP nagyon jól sikerült Ultra Holos kollekciójából a Paper Route, a jövő hétre pedig majd egy összehasonlító bejegyzéssel készülök, a hárommal együtt :).


Mennyi pehely és mennyi kis apró csillogás, mennyi szín! OK, messze nem annyi, mint a többi Ultra Holo-ban, de ez mégiscsak egy szürke. Elsőre az ecseten ijesztően gyengének tűnik a fedés, pedig ebben is egész jól teljesít. Kettőben kentem fel, a legközelebbi képeken rákívánkozna egy harmadik, de élőben teljesen jól festett így is.




Nem igazán akarok kifogásokat felhozni, hogy miért is kell Nekem három "ugyanolyan" lakk. Egyértelműen ez a kedvencem. Ez áll a legközelebb az általam szeretett szürke színhez, meg hát mégiscsak ebben van a legtöbb pehely, ami sohasem utolsó szempont :).



Imádni valóak ezek a crelly-s, holopelyhes lakkok, főleg egy Seche Vite-hez hasonló zselésebb fedőlakk alatt! Elsőre csak kettőt vettem meg ebből a kollekcióból próbaképp, de már bztos vagyok benne, hogy legalább még három kell közülük...vagy több :)





Hogy tetszik a mai lakk? Szereted a szürke lakkokat?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. Lakodom mellé nem érzem szükségét, de én nem annyira kedvelem a szürkét. Vagyis de, csak ritka a különleges lakk. Ez amúgy az. :)
    Kíváncsi leszek az összehasonlító posztra.
    Amúgy én az őszi kollekciós After Midnightra vagyok most rágyógyulva. Tuladtam az összes ILNP lakkomon. Remélem majd azzal a lakkal megszeretem a márkát:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az őszi hat sötét holo közül kapásból öt az úgy a KELL kategória...:D Az ILNP már teljesen elvarázsolt, szinte minden tetszik. Pedig először a DL-ek tetszettek jobban, aztán annyira mégse tudtak megtartani maguknak.

      Törlés
  2. Ezt megrendeltem én is.
    Nail art szempontból nagyon tetszik,de semmi minta nélkül kicsit csupasznak érzem.
    Egyenlőre várok,hogy megérkezzen,felkenés után tudok igazából nyilatkozni hogy tetszik,vagy sem (remélem igen) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos nem fogsz csalódni benne, szerintem olyan kis szép! Nálam már nagyon jól bebetonozta magát a mindennapi "go to" színek közé :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, meg a LakoDom is, lehet, ezt kellene megvenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lakodom fehérebb és apróbb pelyhes, ez sokkal szürkébb, nagyobb látványosabb holosabb pelyhekkel. Nem válnék meg egyiktől sem, kedvtől függ, melyiket kenem fel.

      Törlés