2015. augusztus 17., hétfő

Manicute - Cirkusz



Tovább...

A ManiCute-os lányok meghívtak maguk közé, hogy vegyek részt a két hetenként megrendezett közös körmözésen! Természetesen örömmel csatlakoztam, ma pedig el is jött az első mani ideje.

Sikerült pont egy jö nehéz témánál becsatlakoznom a csajokhoz. Nem is tudom miért ment ilyen nehezen kitalálni valami cirkusszal kapcsolatos mintát. Hisz a cirkusz olyan színes, vidám...ehhez képest órákat böngésztem a neten, mégsem jött az ihlet.

Aztán ráakadtam Pinterest-en erre a dark harlequin stílusú sminkre, és tudtam, hogy végre megvan!


Egy ehhez hasonló fekete-fehér szomorú bohóc sminkre emlékeztető mintát festettem fel végül a körmeimre.






Hogy tetszik a mai mani? Szeretitek a cirkuszt?

Mystyck


A többiek munkái:

16 megjegyzés:

  1. Hu wow nagyon szuper lett.Imádom!!!
    Örülök,hogy velünk vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Én is nagyon örülök, hogy Veletek alkothatok! :)

      Törlés
  2. Óh, de jó lett! Én is örülök, hogy csatlakoztál! :)

    VálaszTörlés
  3. Mikor megláttam a képet éreztem hogy baromi jó mani lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Inkább látványosban gondolkoztam, mint bonyolultban :)

      Törlés
  4. De jó, nekem is Harlequin jellegű inspirációm volt, nagyon jó ez a dark változat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, pedig élőben nem is kedvelem a bohócokat. Bár az egész cirkusz dolog elég idegen tőlem, nagyon kevésszer láttam csak előadást gyerekként.

      Törlés
  5. Nagyon vagány lett! Szuper jó kis ötletet szereztél a témához!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Sokáig tartott, a végén már eléggé ideges is lettem, hogy talán nem lesz ebből semmi.

      Törlés
  6. Tényleg szuper lett, nagyon egyedi :)

    VálaszTörlés
  7. Huh, nagyon ütős és tényleg nehéz a téma, de jól megoldottad!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon nehéz volt. Ezért is jó kihívásban részt venni. Ha nincs ez a feladat, magam tuti sose csinálok hasonlót.

      Törlés
  8. Azta, ez nagyon megragadott. Ez a fekete-fehér színkombináció misztikusságot ad a manikűrödnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Valami mást szerettem volna a szokásos túl színes cirkuszvilághoz képest.

      Törlés