2015. szeptember 8., kedd

Anna Gorelova by Dance Legend Jack Frost



Tovább...

Mára a második lakkot, a Jack Frost-ot, hoztam abból a kettőből, amit a tavaly téli Anna Gorelova by Dance Legend kollekcióból vásároltam. Ez is egy sheer, holopelyhes lakk, ahogy a Snow Maiden is, de mégis teljesen más.


Az alapja szürkés-kopottas halványkék, tisztára mint a ködön átszűrődő téli égbolt. Ebben úsznak a holopelyhek ugyebár, és még egy adag pehely sötétebb kék (ezek mintha kisebbek lennének) és ilyen magenta vagy fukszia színben. Az üvegben nagyon szépen láthatóak ezek a színes cafatkák, úgyhogy amikor először kibontottam a lakkot a dobozából, meg is ijedtem kicsit. De szerencsére körmön már messze nem ilyen feltűnőek, csak ahogy forgatom a kezem úgy ad hol egy kis kék, hol egy kis pinkes-lilás fényt a lakknak.


Három rétegben használtam, fedőlakkal. Valamivel jobban fed, mint a Snow Maiden. A holos pehely viszont kevesebb, úgyhogy kevésbé szikrázó.

Ezen a képen a gyűrűben csillognak talán a legjobban a színes pelyhek, körmön valahogy nem hagyta magát megörökíteni:


Mint megtudtam Anna ukrán, Nekem ez a lakk akkor is olyan "oroszos" hangulatú, mint az előző. Nem tudom megmondani miért, de nagyon oda illőnek érezném egy "telelés" alkalmával. :)







Hogy tetszik a mai lakk? Szereted a hasonló árnyalatokat?



Mystyck

3 megjegyzés:

  1. Abszolút Dér Jankós lakk. Igazán illik a karakterhez. Bár fiú így nem hord lakkot, ezért akár lehetne Elza is :)
    Már várom a telet, hogy sokat viselhessem a lakkot :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg nagyon fagyos, nem olyan havas, mint az előző, nekem az jobban tetszik.

    VálaszTörlés